Posted in Ելք ստուգատես

Իմ մեդիահմտությունները

Բլոգ

Ես կարողանում եմ վարել իմ բլոգը՝ գրառումներ եմ ավելացնում, փոփոխություններ եմ անում նրանց հետ: Կարողանում եմ նկարներ և ձայնագրություններ ավելացնել:

Paint ծրագիր

Paint ծրագրով ես կարողանում եմ նկարել, օգտվել բոլոր գործիքներից, գրել, փոխել նկարի չափերը, կտրել նկարը:

MS Word ծրագիր

Word-ի միջոցով ես կարողանում եմ գրել, խմբագրել տեքստերը: Ֆայլի մեջ կարողանում եմ ներբեռնել նկարներ, կարողանում եմ տեքստերի հետ աշխատանքի տարբեր գործիքներ օգտաործել՝ հավասարեցում, գունավորում, ոճի փոփոխում։

Power point ծրագիր

Power point ծրագրով ես կարողանում եմ ստեղծել սահիկաշար, ձևավորել էջերը:

Scratch ծրագիր

Scratch ծրագրով կարողանում եմ պատրաստել պարզ անիմացիաներ, խաղեր:

 

Print Friendly, PDF & Email

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով