Posted in Անգլերեն - 4

Ինքնագնահատում

                                                          Լուսե Բաղդասարյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Հարավային դպրոց-պարտեզի 4-2 դասարանի սովորող

Իմ ուսումնական բլոգը

1-ին ուսումնական շրջան(սեպտեմբերդեկտեմբեր)

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողությունները Բնութագրող գնահատական
Կարողանում է ներկայանալ, ներկայացնել իր շրջապատի մարդկանց՝ իր և նրանց մասին հաղորդելով պարզ տեղեկություններ։  Մասամբ եմ կարողանում
Կարողանում է հաղորդակցվել գրավոր և բանավոր՝ գործածելով պարզագույն կառույցներ։  Մասամբ եմ կարողանում
Հասկանում է ընտանիք թեմայով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Կարողանում եմ
Ներկայացնում է իր ընտանիքի անդամներին պարզ նախադասություններով։  Կարողանում եմ
Ընտանիք և ընտանեկան առօրյա թեմայով տալիս է  պարզ հարցեր և պատասխանում իրեն ուղղված հարցերին։ Կարողանում եմ
Լսում և հասկանում է տունը և սենյակը նկարագրող, տնային գործերը թվարկող պարզ խոսքը։ Մասամբ եմ կարողանում
Ընթերցում և հասկանում է կարճ, պարզ տեքստեր տան, սենյակի նկարագրության վերաբերյալ Մասամբ եմ կարողանում
Գրավոր և բանավոր նկարագրում է իր տունը, սենյակը, պատմում իր տնային գործերի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։  Մասամբ եմ կարողանում
Պատասխանում է տան, սենյակի, իրերի, տնային գործերի մասին պարզ հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղում զրուցակցին՝ գործածելով պարզ բառեր ու նախադասություններ։  Մասամբ եմ կարողանում
Հասկանում է դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը։  Մասամբ եմ կարողանում
Կարդում և հասկանում է պարզ տեքստեր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի մասին։  Մասամբ եմ կարողանում
Տալիս է պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքում նմանատիպ հարցերի։  Մասամբ եմ կարողանում
Կազմում է ոչ շատ երկար գրավոր տեքստ իր դպրոցի, դպրոցական առօրյայի և դասացուցակի մասին՝ գործածելով  պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Չեմ կարողանում

2Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե է մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Մասնակցություն հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Ուսումնական ամառ․արձակուրդային նախագծեր, այլ աշխատանքներ  Չեմ մասնակցել
Մխիթար Սեբաստացու օրեր.Թարգմանական նախագծեր. My Info Planet/պարտադիր չէ  Չեմ մասնակցել
·        Հաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

At the libraray-giving personal information
Interview with famous people

 Չեմ մասնակցել
   Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները»  Չեմ մասնակցել
  Նախագիծ.«Ամանորը իմ ընտանիքում»  Չեմ մասնակցել
Երաժշտական համագործակցային նախագիծ. «Ներկայացնում ենք Ամանորյա և Սուրբ ծննդյան երգերի շարք» Ամանորյա օտարալեզու նվագարանը
Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից  Դժվարանում է

3Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Իրականացրած ճամփորդության վերաբերյալ սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի սեպտեմբերյան ֆլեշմոբ    Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2022/09/22/english-fleshmob/

Անգլերենի հոկտեմբերյան ֆլեշմոբ    Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2022/10/19/english-fleshmob-7/

Անգլերենի նոյեմբերյան ֆլեշմոբ   Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2022/11/19/english-fleshmob-2/

Անգլերենի դեկտեմբերյան ֆլեշմոբ   Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2022/12/21/english-fleshmob-3/

2-րդ ուսումնական շրջան/ուսումնամարզական ձմեռային ճամբար

(հունվար)

Սովորողը՝

Ցուցաբերել եմ մասնակցություն

Չեմ ցուցաբերել մասնակցություն

Եթե է սովորողը ցուցաբերել է մասնակցություն, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ձմեռային ճամբարին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը 
  Մասնակցություն անգլերենի ծրագրով որոշված ճամբարային նախագծին(երին)    Մասնակցել եմ
  Մասնակցություն ձմեռային ուսումնական ճամփորդություններին    Մասնակցել եմ
   Մասնակցություն հունվարյան ճամբարային ֆլեշմոբին   Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2023/01/20/english-fleshmob-4/

Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից

3-րդ ուսումնական շրջան(փետրվարմայիս)

1Պետական չափորոշիչների վրա հիմնված սովորողի լեզվական կարողությունները՝ ըստ առարկայական ծրագրի թեմաների։

Սովորողը կրկին ինքնուրույն կամ ուսուցչի, ծնողի օգնությամբ է լրացնում իր լեզվական կարողությունները՝ «Բնութագրող գնահատական» վանդակում նշելով՝

Կարողանում եմ

Մասամբ եմ կարողանում

Չեմ կարողանում

Սովորողի լեզվական կարողությունները Բնութագրող գնահատական
Հասկանում է ծանոթության, ընկերների մասին հնչող պարզ խոսքը։ Մասամբ եմ կարողանում
Կարդում և հասկանում է պարզ արտահայտություններով ու նախադասություններով կազմված տեքստեր, երկխոսություններ ՝ ընկերության/ընկերասիրության, ծանոթության մասին։ Մասամբ եմ կարողանում
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում է իր դասընկերոջը կամ բակի ընկերոջը։ Մասամբ եմ կարողանում
Կազմում է գրավոր տեքստ, երկխոսություն իր, իր ընկերների մասին՝ օգտագործելով պարզ արտահայտություններ և նախադասություններ։ Չեմ կարողանում
Լսում և հասկանում է օրվա և շաբաթվա օդերևութաբանական տեղեկատվությունը։ Մասամբ եմ կարողանում
Պարզ բառերով և կարճ նախադասություններով նկարագրում տարվա և օրվա եղանակը։ Չեմ կարողանում
Պարզ նախադասություններով գրում է տեքստ իր նախընտրած եղանակի մասին։ Չեմ կարողանում
Շատ կարճ նախադասություններով դասընկերոջ հետ երկխոսւթյուն է վարում տարվա եղանակների մասին։ Չեմ կարողանում
Լսում և հասկանում է գնորդի և վաճառողի երկխոսության (ձայնագրություն, տեսահոլովակ) ընդհանուր բովանդակությունը։ Մասամբ եմ կարողանում
Կարդում և հասկանում է «Գնումներ» թեմայով պարզ տեքստեր։ Մասամբ եմ կարողանում
Բացատրում է իր նախընտրած հագուստի տեսակը, ձևը, չափսը, գույնը, ինչից է պատրաստված։ Մասամբ եմ կարողանում
Երկխոսություններ է վարում պարենային խանութում/շուկայում, հագուստի խանութում գնումներ կատարելիս։ Մասամբ եմ կարողանում
Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից

2Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված հեղինակային և կրթահամալիրի օրացույցային նախագծերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ/

Թերի եմ մասնակցել

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է կամ թերի է մասնակցել, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված թերի կատարված աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը հեղինակային և օրացույցային նախագծերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
      Թումանյանական օրեր. Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնում ենք անգլերեն» Թերի եմ մասնակցել
·        Սուրբ Զատիկը իմ ընտանիքում Չեմ մասնակցել
     Նախագիծ. «Ընտանեկան-հեքիաթապատում ներկայացումներ» Չեմ մասնակցել
    Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները» Թերի եմ մասնակցել
 Ուսումնական գարունՀաղորդակցական ընտանեկան նախագծեր

Describing people
Introducing a friend
shopping for clothes
Ordering food in a cafe

Shop assistant

Լրացումներ
Այլ լրացումներ, կարծիքներ ծնողի կողմից

3Սովորողի մասնակցությունը անգլերենի ծրագրով որոշված ուսումնական ճամփորդություններին

Սովորողը՝

Մասնակցել եմ/Սովորողի բլոգի հղումը

Չեմ մասնակցել

4Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին

Սովորողը «Բնութագրող գնահատական» վանդակում լրացնում է՝

Մասնակցել եմ

Չեմ մասնակցել

Եթե սովորողը մասնակցել է, տեղադրում է նաև բլոգում կատարված ֆլեշմոբային աշխատանքի հղումը

Սովորողի մասնակցությունը ամենամսյա ֆլեշմոբերին Բնութագրող գնահատական/Սովորողի բլոգի հղումը
Անգլերենի փետրվարյան ֆլեշմոբ  Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2023/02/19/english-fleshmob-5/

Անգլերենի մարտյան ֆլեշմոբ   Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2023/03/19/english-flash-mob-for-march-2023/

Անգլերենի ապրիլյան ֆլեշմոբ  Մասնակցել եմ

https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2023/04/19/2023-%d5%a1%d5%b6%d5%a3%d5%ac%d5%a5%d6%80%d5%a5%d5%b6%d5%ab-%d5%a1%d5%ba%d6%80%d5%ab%d5%ac%d5%b5%d5%a1%d5%b6-%d6%86%d5%ac%d5%a5%d5%b7%d5%b4%d5%b8%d5%a2-4-5-%d5%a4%d5%a1%d5%bd/

Անգլերենի մայիսյան ֆլեշմոբ https://lusebaghdasaryan.edublogs.org/2023/05/21/english-fleshmob-6/

 

Print Friendly, PDF & Email

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով